2011. szeptember 22., csütörtök

Unforgettable - 1x01 Pilot


Nekem ez már a sokadik nyomozós sorozatom,ezért sok meglepetés nem ért a pilotban.
Van egy ex-nyomozónő, Carrie, aki a nővére halálát nem tudta megemészteni, ezért visszavonult és önkéntesként dolgozik egy öregek otthonában. Carrie nem egyátlagos nő, ugyanis semmit sem képes elfelejteni, vagyis mindenre ami történt vele az életben hajszálpontosan vissza tud emlékezni. A sorozat szerint összesen 5-6 ilyen ember él Amerikában. Ezt az adottságát kihasználva segít a rendőrségnek kézre keríteni az egyik szomszédja gyilkosát.

A sorozat Carrie képességén kívül nem sokban különbözik a többi, általunk már ismert (CSI sorozatok, Bones stb.) szériáktól. A nyomozás, ügymegoldás az 1. részben nem volt annyira pörgős, kiszámíthatatlan és érdekes, mint amennyire kellett volna. Illetve az utolsó pillanatig nem derült ki kicsoda a gyilkos valójában, de ez kevésnek bizonyult a számomra. A jövőben ennél többre számítok ezen a téren.



A pilot végig lekötött, a flashback-ek kifejezetten érdekesek voltak, de nem vagyok benne biztos, hogy évadokon keresztül ebből meg tudnának élni a készítők. Carrie titokzatos múltjára, a nővére gyilkosságára is előbb-utóbb fény fog derülni, úgyhogy valamit még adniuk kell a forgatókönyvíróknak a sikerhez.



A főszereplőt, Poppy Montgomery-t szerintem sokan ismerik a Without a Trace (Nyomtalanul) című sorozatból. Ebben a sorozatban szerintem jobban kibontakozhat, megmutathatja a tehetségét, amennyiben erre adnak neki lehetőséget.

A sorozat többi karaktere, színésze elég középszerűnek tűnik így elsőre, olyan tipikus nyomozók benyomását keltik.

Én drukkolok a sorozatnak, mert szerintem van benne fantázia.

Értékelés: 6/10

0 komment:

Megjegyzés küldése