2011. október 28., péntek

Ringer - 6 rész után


Elliot már a pilot után kaszálta a Ringert, én azonban nem adtam fel ilyen könnyen és nem bántam meg. Kitartottam, mert minden gyengesége ellenére tudtam, hogy több van benne és fognak még nekünk meglepetéseket okozni a készítők.




Sikerült is nekik több váratlan fordulattal is előállni, ugyanis Bridget bevallotta Gemmanak, hogy ő nem Siobhan. Ezután Gemma eltűnt (úgy tűnt meghalt) és a gyanút Henryre terelték. Őszintén csodálkoztam volna, ha a férfi tényleg megöli Gemmát, mert az eddigiek alapján őrülten szerelmesnek de ártalmatlannak tűnik. Az 1x06 végén aztán kiderült, hogy Siobhan keze van a dologban, aki egyébként Párizsban tengeti a mindennapjait és nagyon készül valamire. Azonban Bridget is tervez valamit, mert saját magát keverte bajba Gemma eltűnésével kapcsolatban.


Úgy tűnik marad Juliette és állandó szereplővé válik a sorozatban. Vele már most csak a baj van: drogfüggőség, verekedés az iskolában. Az ő karaktere új színt visz a sorozatba és nem mondhatjuk, hogy egyértelműen negatív szereplő.

Sarah Michelle Gellar alakítása jelenleg a leggyengébb szeme a sorozatnak. Teljesen ugyanúgy játssza el Bridget és Siobhan karakterét, pedig bőven van köztük különbség. Ha nem írnák ki, hogy Párizs, valószínűleg összekeverném a karaktereket.


A Ringer szerintem jó irányba halad, egyre jobban leköti a figyelmemet és már ott tartok, hogy alig várom az új részeket.

Értékelés: 8/10

0 komment:

Megjegyzés küldése