2011. október 14., péntek

Blue Bloods - Elkezdődött a 2. évad



Sokáig húztam, halogattam ennek a kritikának a megírását, mert a 2. évad első két része nem volt rám semmilyen hatással. Megnéztem őket, hogy egyrészt írni tudjak valamit róla, másrészt meg vártam és bíztam a folytatásban. Úgy tűnik mindez hiábavaló volt.

Az 1. részben történtekre már konkrétan nem is emlékszem, csak arra, hogy végig a családi vacsira vártam, amit nagyon röviden, de megtartottak. A 2. részben Danny lelőtt egy rendőrt, amiért persze bűnhődnie kellett, de a rész végén tisztázták. Ezt szinte minden nyomozós sorozatban eljátszották már, így nekem nagyon unalmasra sikeredett.


Az 1. évad felénél valahogy kisiklott a Blue Bloods és azóta sem talált vissza a megfelelő útra. A karakterek, főleg Danny-é középszerűségbe süllyedt és érdektelenek lettek. Az ügyek nem hoznak semmi újdonságot, és már a politika sem igazán van jelen a sorozatban.

Sajnos ez lesz az évadban az első sorozat, amit félreteszek, mivel idő hiányában nem tudom mindegyik sorozatot hétről-hétre követni.

Értékelés: 3/10


0 komment:

Megjegyzés küldése