2013. augusztus 1., csütörtök

Augusztusi tervek

Egy hónap van hátra a nyárból és ezzel együtt a nagy darálásból is. Mivel pár finálékritika elmaradt, ezért úgy döntöttem, hogy leírom mely sorozatok darálása, aktuális évada van tervbe véve erre a hónapra, így ezekből lehet számítani kritikára az elkövetkezendőkben. A listát a Megnézendők listája fül alatt megtaláljátok és frissíteni fogom, amint végeztem valamivel vagy cserélek.

Meg szeretném nézni

Scandal - Jelenleg a 2. évad közepénél tartok, úgyhogy valószínűleg ezzel fogok végezni a leghamarabb.

Body of Proof - Még van pár rész hátra a 3. és egyben utolsó évadból.

Game of Thrones 3. évad - Az első két évadot már ledaráltam, úgyhogy csak az idei maradt hátra és utána kap egy átfogó kritikát a sorozat.

The Good Wife 4. évad - Ezt mindenképpen szeretném ledarálni az új évad előtt, jókat olvastam az évadról és engem is nagyon érdekel a folytatás.

Ha még marad időm

Damages 4-5. évad - Nem írtam róla, pedig tavaly ledaráltam 3 évadot, remélem hamarosan be tudom fejezni a sorozatot, mert egy igazán jó drámáról van szó.

Elementary 1/2 - Az évad feléig jutottam csak, legkésőbb szeptemberben szeretném befejezni az évadot.

Hart of Dixie 2. évad - Az egyik legjobb feelgodd sorozattal is lemaradtam, sürgősen pótolni kéne az elmaradást.




0 komment:

Megjegyzés küldése