2013. január 4., péntek

A legjobb sorozatok 2012-ben

A 2012-es év összefoglaló posztjainak első szeletében az idei legjobb sorozatokat választom ki több kategóriában. Elég vegyes év volt sorozatok terén, több széria csalódást okozott, főleg a nagyszerű első szezon után ősszel folytatódó sorozatok, de olyanok is akadtak, amelyektől féltem és végül pozitívan csalódtam. Lássuk tehát 2012 legjobbjait!

Kedvenc sorozat: The Killing


Nagy volt a verseny ebben a kategóriában a The Killing egy hajszállal nyert csak a Homeland előtt a listámon, mert minden része odaszegezett a képernyőhöz és akadt olyan rész is, amely alatt alig vettem levegőt. Nem tökéletes sorozat ez sem, de a 2. évadban minden kérdést lezártak, logikai bukfencet sem követtek el az alkotók, és kiváló színészek szerepelnek a sorozatban, ráadásul az évadfinálé könnyeket csalt  a szemembe, ami nem nagyon szokott előfordulni. Még mindig csak ajánlani tudom.


Kedvenc újonc: Smash


2012-ben sok volt az újonc és közülük én is sokat elkezdtem, megszerettem. Ebben a kategóriában azok közül választok, amelyek túlélték az évadot és idén visszatérnek a képernyőre. Szerintem a győztes nem meglepő, mert anno ódákat zengettem róla és nagyon várom a 2. évadot is. 

Kedvenc egy évados sorozat: Ringer


Ezen a kategórián gondolkoztam, de végül beletettem az összegzésbe, mert az egy évadot megélt sorozatok is megérdemlik, hogy megemlékezzünk róluk. Ezek közül a Ringer kaszáját sajnáltam a legjobban, mert a közepes kezdés után belelendült az iker sztori és nagyon megnéztem volna a folytatást. 

0 komment:

Megjegyzés küldése