2012. november 12., hétfő

White Collar - 1x01 Pilot

Tegnap sikerült eljutnom addig a részig a Glee-ben, amelyikben Matt Bomer szerepel és megállapítottam, hogy  nem csak jól néz ki, hanem nagyszerű színész is, ezért úgy döntöttem meglesem a sorozatát. Alapjáraton nem tetszett a nyomozunk és jól elvagyunk sorozat alapötlete, csak Matt miatt néztem bele. Általában, ha egy sorozatot csak egy színész miatt kezdek el nézni, annak nincs jó vége, de ebbe a esetben másként történt.



A sorozat egy szélhámos, Neal és egy FBI ügynök együttműködéséről szól. A férfi megszökik a börtönből, de elkapják, végül Neal és az FBI egyezségre jutnak és a férfi tanácsadóként kezd el dolgozni, az FBI pedig a  nyomozásokhoz felhasználja szélhámosságát és kivételes logikáját. A férfinek is nagyszerű az együttműködés, hiszen nincs börtönben és keresheti a szerelmét. A lány holléte izgalmas átívelő szál lehet, illetve az, hogy hogyan tervezi Neal előkeríteni.

A sorozatnak nem túl bonyolult a története, minden részben nyomoznak valaki után, és közben egymást szívatják a főhősök. Mégis lekötött a pilot és pár résznyi esélyt adok neki, hátha bejön és felvehetem a szokásos nyomozós sorozataim közé. Egyébként a poénkodás, szívatás nem megy a nyomozás kárára, ettől még nagyon komolyan veszik magukat, ha a bűnözők üldözéséről van szó. A pilotban nem volt túl bonyolult az ügy, nyilván inkább a szereplők bemutatása, a fő konfliktus felvázolása volt a cél.

A legfőbb gondom az, hogy nem látom mivel fog lekötni engem hosszútávon a White Collar, ugyanis a heti ügyes nyomozós szériákból nekem már van elég, nem kérek többet. Viszont amennyiben tudnak extrát mutatni, szívesen maradok és végignézem az eddigi részeket.


Értékelés: 7/10
Ahogy említettem, tetszett a pilot, lekötött, de Matt önmagában nem elég, hogy több évadot végignézzek. Remélem a későbbiekben izgalmasabb ügyeket hoztak össze és az átívelő szál is megfelelően alakul.

0 komment:

Megjegyzés küldése