2012. november 6., kedd

Malibu Country - 1x01 Pilot

Eredetileg nem akartam belenézni a sorozatba, de mivel szitkom hónapokat tartok, miért ne alapon, elvárás nélkül néztem meg az első részt. Jó azért nem csak szitkomot nézek, de többet, mint amennyit valaha is gondoltam volna.



Visszatérve a sorozathoz, a Malibu Country egy aranyos kis sorozat, de nekem valami hiányzik belőle. A történet egyébként egy ex-country sztárról szól, aki elhagyja a  férjét és beköltözik a férfi malibui házába  a gyerekeivel és az anyjával. Az élet persze nem könnyű Malibuban, mert  fiú nem olyan népszerű, a lány rögtön összejön egy elvileg meleg sráccal, a mama meg megismerkedik a marihuánával. Főhősünknek így kéne összetartania a családját és ez több komikus jelenethez vezet.



A karakterekkel van a legtöbb gondom. Reba tartja össze a sorozatot ez nyilvánvaló és ő a legszórakoztatóbb is. A gyerekek elmennek, a lány szerintem viccesebb, de a srác beszólásain is tudtam kacagni és a "jajj itt nem vagyok jóképű" című nyavajgás sem volt megterhelő. A nagyi viszont az a karakter, aki miatt eddig nem néztem szitkomokat. Nekem idegesítő és tenyérbemászó és a marihuánás poén is először vicces, másodjára már inkább béna.

Értékelés: 6/10
A biztonságos középutat választottam, mert nem volt rossz a pilot, néhányszor hangosan is felnevettem, de nem rántott be annyira, hogy folytassam. Talán, ha jó kritikákat fog kapni valamikor ledarálom.

0 komment:

Megjegyzés küldése