2012. november 8., csütörtök

Californication - 1x01 Pilot

Régebben szemeztem a sorozattal, aztán teljesen kiment a fejemből, de valamelyik nap belefutottam egy részbe valamelyik évadból az AXN-en és eszembe jutott. Tehát belekezdtem és ezzel a szitkom/vígjáték műfajú sorozatokból egy időre nem próbálok be többet, legalábbis addig nem, ameddig ezekkel nem végeztem. 




A Californication egy tipikus Showtime sorozat, vagyis kendőzetlen, tele káromkodással és szexszel. Akik ezeket nem viselik el, azoknak nem fog tetszeni. Sokáig én is pont ezért ódzkodtam a sorozattól, na nem mintha prűd lennék, csak nem tudtam mire számítsak, mennyi pucér nőt tudok elviselni. Szerencsére tűrhető a mennyiség, de gondolom minden részben kapunk majd belőle.

A sztori egyébként egy íróról, Hankről szól, akit elhagyott a barátnője és egyben a gyermeke anyja, miközben képtelen újabb könyvet írni. Hank ezért lefekszik mindenkivel, aki az útjába kerül, miközben még mindig az exébe szerelmes. A nő azonban úgy tűnik továbblépett, mert éppen most jegyezték el. A dolgok akkor kezdenek bonyolódni, amikor Hank anélkül, hogy tudna róla lefekszik a férfi kiskorú lányával. Persze még senki nem tud a kalandjukról, de nyilván fog ez még bonyodalmakat okozni. 
Hank életében csak az ügynöke, barátja állandó, akiről nem sok minden derült ki. Egyenlőre próbálja rávenni, hogy minél előbb írjon már valamit. 

Egy kicsit nekem a Szex és New York jutott eszembe a nézésekor, de ez férfiaknak szól. Ez alatt nem azt kell érteni, hogy csajozási szokásokat nézünk vagy kibeszélik a lányokat, ahogy a csajok a Szex és New York-ban, de az író főszereplő, plusz a szex erre hajaz. 

Értékelés: 8/10
A kendőzetlen és néhol ön ironikus stílus miatt tetszett a pilot, ugyanakkor egy-két dolog még nekem is sok volt. Egyébként ez is tipikusan olyan sorozat, amely a főszereplőn múlik. David Duchovny tökéletesen játssza Hanket, meggyőződésem, hogy nélküle nem működne ilyen jól a sorozat. 

0 komment:

Megjegyzés küldése