2012. november 24., szombat

The Voice - Az 1. párbaj

A vak meghallgatásokat nem igazán kísértem figyelemmel, ugyanis az 1. epizód 10. percében leesett, hogy nem fogok jól szórakozni. A mesterek közötti kémia nincs meg, nem harcoltak igazán az énekesekért és így a műsor legszórakoztatóbb része dőlt dugába. Két tehetségen azért megakadt a szemem a reklámok alatt és az ő meghallgatásukat megnéztem. Az egyikük Nika, a másik pedig Nádor Dávid, akit anno az X faktorban is nagyon szerettem. Miattuk tehát maradtam és belepillantottam a párbajadásba, ami jobban sikerült, mint amire számítottam.

Az első párbajt Bokor Marianna és Karai Anna vívták, akik P!nk Sober című dalát énekelték rózsaszín hacukában. Nekem igazán egyikük sem tetszett, mert sokszor kiabáltak éneklés helyett, Caramelnek Anna tetszett jobban, így ő jutott az élő showba. A legaranyosabb mégis Marianna nagypapája volt, aki szerint a döntést "olaszul úgy mondják, c'est la vie."

Schwartz Dávid és Abodi Nagy Blanka, Katona Klári Ne sírj! című nótáját adták elő és bár szerintem Dávid hangja túl magas, mestere Malek Andrea mégis neki szavazott bizalmat. Egyébként nekem már a próbák alatt eldöntöttnek tűnt a dolog, mert Dávidot folyton dicsérte. Kíváncsi vagyok meddig fog jutni a srác.



Kriszta Réka Piroska, illetve Balázs Olivér All around the World című duettje nekem unalmas és sótlan lett. Szerintem nem volt szerencsés a dalválasztás, ugyanis Olivér hangszínéhez egyáltalán nem illett a nóta. Somló Tamás végül a lányt vitte tovább.

Következett Solt Klaudia és valamilyen Quant, elnézést, de képtelen voltam megjegyezni a vietnami srác teljes nevét. Caramel Lykke Li I Follow Rivers című, általam ismeretlen dalát osztotta ki nekik. Egyikük sem brillírozott ugyan, de Quant--bn én több fantáziát látok és úgy tűnik mesterük is, ugyanis némi vívódás után őt juttatta tovább Caramel.

Mező Misi a mezőny két aranytorkú pacsirtáját, nevezetesen Nikát és Fehér Adriennt eresztette össze. Kétkedve fogadtam a döntését, de a lányok fergetegesen adták elő Aratha Franklin Think-jét. Az este egyik legjobb dala volt ez nem vitás, de nekem a brit verzióban Kristen és Toni előadása kicsivel jobban tetszett. Misi csak a dal után szembesült azzal, hogy milyen nehéz helyzetbe hozta magát, végül kis gondolkozási idő után Veres Mónika, alias Nika nevét mondta ki.


Az est utolsó duettjét Pál Dénes és Agárdi Szilvia szállította, akik csodálatosan énekelték el Kylie Minogue és Nick Cave duettjét. Többen is elérzékenyültek a fiatalok előadásán, Misinek meg egy kis friss levegőre volt szüksége a döntés előtt. Végül Pál Dénest nevezte meg, mert szerinte a lány nem bírná a versennyel járó feszültséget, amiben lássuk be van némi igazság.

Hat énekestől már búcsút vettünk és jövőhéten újabb hat fog kiesni és őszintén remélem, hogy a párbajok színvonala nem csökken és legalább olyan izgalmas számokat hallhatunk, mint tegnap.

0 komment:

Megjegyzés küldése