2011. december 3., szombat

Unforgettable - Az 1. évad eddig



Bárki bármit mond nekem tetszik ez a sorozat. Lehet ez azért van, mert nagyon szeretem a nyomozós sorozatokat és szinte mindegyikbe belenézek és ameddig leköt ki is tartok mellette. Ha most megnézem az általam nézettek összetételét, akkor többségben vannak a nyomozós, rendőr sorozatok.



Visszatérve a sorozatra, a pilot után egyre jobb ügyeket láttunk és Carrie képességére is minden részben szükség volt legalább egyszer. A gyilkossági helyszíneket általában viszontláttuk, így mindig nagyon figyeltem hátha én is felfigyelek az apró jelekre. Nem mindig sikerült ez, de az évad hátralevő részeiben még gyakorolhatok.

Carrie nővérének gyilkosához nem kerültünk sokkal közelebb, pedig Al még egy külön kis irodát is berendezett neki, hogy nyugodtan nyomozhasson, kutakodjon, emlékezzen. Carrie-nek végül sikerült egy fantomképet készíttetni a gyanúsítottjához és az arcképet az anyukája fel is ismerte, de nem az az ember volt, akinek mondta. Úgy gondolom sokáig szeretnék ezt a rejtélyt húzni, amibe belebukhatnak, mert a nézők emiatt nem fognak évadokat végignézni.

A sorozat beleillik a lightos nyomozós sorozatok (Bones, Body of Proof) közé, hozza azt, amit várni lehet tőle, de egy meglepő fordulat hiányzik nekem.

Idő hiányában nem írtam ki külön posztba, de november eleje óta a sorozat itthon is látható az AXN műsorán minden szerdán 22.00-kor, Felejthetetlen címmel.

Értékelés: 7/10

0 komment:

Megjegyzés küldése