2011. december 12., hétfő

Hart of Dixie - 10 rész után


Erről a sorozatról mindig egy szó jut az eszembe, mégpedig az aranyos. Ugyanis a Hart of Dixie egy aranyos sorozat se több, se kevesebb.

Zoe nagy nehezen megszerezte a betegek 30%-át, így maradhat orvos Bluebellben, bár efelől nekem semmi kétségem nem volt. Szerintem még a készítők sem döntötték el hogy Zoe-t kivel hozzák össze. Én Wadere tenném a voksomat, mivel George és Lemon nemsokára összeházasodnak.
Lemon karaktere egyébként a hajviseletétől, az öltözködésén át a beszédéig nagyon idegesít. A Lavonnal közös jeleneteikben tudom egyedül elviselni. Az 1x10 részben feltűnt az anyukája, aki elhagyta őket 12 évvel ezelőtt. Gondolom őt is valahogyan belevonják majd a történetbe az új családjával együtt.



Bluebell még mindig gyönyörű, én szívesen laknék egy ilyen kisvárosban a fura szokásaikkal együtt. Jót szórakoztam például a hálaadási kalózos dolgon, meg a helyiek reakcióján Zoe partiján, amit egy New York-i rendezvényszervező barátnője szervezett.
A sorozatban nincsenek nagy cselszövések, összeesküvések, de ennek ellenére eléri, hogy jól szórakozom a nézése közben. Mi kell még?

Értékelés: 7/10

0 komment:

Megjegyzés küldése