2011. december 18., vasárnap

Revenge - 10 rész után

A Revenge szerintem az idei szezon legjobb, legizgalmasabb újdonsága. Sőt még azt is megkocáztatom, hogy az összes sorozatom közül ez a legjobb. Az utóbbi néhány részben ugyan nem volt konkrét bosszú, de ettől el tudok még tekinteni, mert más területen volt erős ez a pár rész. Nézzük mitől is olyan jó ez a sorozat!

Az igazi Emily bevonása a történetbe zseniális ötlet volt. Először úgy gondoltam, hogy csak néhány rész erejéig marad, de az, hogy ő Amandat játssza el még jobb ötletnek bizonyult. Már senki sem az, akinek látszik. 


Tyler tisztességtelen szándékairól már a felbukkanása óta meg voltam győződve, de a cselekedetei még engem is megleptek néha. Ő az, aki semmitől sem riad vissza a céljai elérése érdekében. Érdekes az ő karakter és élvezem a manipulálásit, zsarolásait, de egy idő után elég lehet belőle. Úgyhogy a jövőben csínján kell bánniuk vele.
Annyira nyilvánvaló, hogy Jack és az igazi Amanda között lesz valami, főleg ha Daniel hal meg a 15. részben. De mi van ha nem? Újranéztem az 1. részt és szerintem biztosan őt akarták megölni eredetileg. A készítők azonban  néha meggondolják magukat és mást tesznek el láb alól. Nagy butaság lenne ebben az esetben, hiába nagyon szerethető karakter Daniel. A gyilkos személyére is kíváncsi vagyok, szerintem Tyler lesz az.

Emilynek még mindig drukkolok, hogy sikerüljön véghezvinnie a bosszút és a karaktert is szerethetőnek gondolom. Szerintem Emily VanCamp játékával sincs különösebb problémám. Amikor kell hideg és távolságtartó, máskor meg kedves és bájos.


Ebben a sorozatban az idősebbek történetszála is erős, sőt Victoria karaktere, néhány mondta egyszerűen zseniális. Nem is csoda, hogy Madeleine Stowe-t Golden Globe-ra jelölték érte. A szerelmi sokszög is érdekes, kíváncsi vagyok mikor derül fény Victoria és Amanda apjának kapcsolatára.

Reménykedem a hasonlóan magas színvonalú folytatásban és abban, hogy a készítők nem gondolják meg magukat az áldozatot illetően, mert akkor unalomba fulladhat a sorozat.

Értékelés: 9/10

0 komment:

Megjegyzés küldése