2013. szeptember 12., csütörtök

Ismét kaszát kapott a The Killing

Egy évvel ezelőtt az AMC már elkaszálta a sorozatot, pár hónapra rá azonban bombaként robbant a hír, miszerint a Netflix segítségével mégis megmentik és idén nyáron jöhet a harmadik évad egy teljesen más üggyel. Az új évadban a sorozat nem hozott kiemelkedően jó számokat, de stabilan tartotta magát, ráadásul körülbelül annyian nézték, mint a második szezont. Nem tudom a csatorna mit várt a szériától ez ügyben, de ennél többre reálisan nem számíthattak.



Tavaly sajnáltam a kaszát, ugyanakkor két csodálatos évad után valamilyen szinten örültem is neki, mert pozitívan tudtam visszagondolni a sorozatra. A harmadik évadot egyébként azóta sem kezdtem el, nem tudtam rávenni magam, viszont a kasza hírére azt hiszem épp itt az ideje folytatni.  A vélemények egyébként pozitívak az évadról, úgyhogy összességében megérte a csatornának a folytatás. Persze remény még mindig van, hiszen ahogy tavaly is írtam nyilván meg fogják próbálni eladni másik csatornának a jogokat. Más kérdés, hogy kétszeres kasza után gyakorlatilag nulla az esély, hogy valaki felkarolja.

0 komment:

Megjegyzés küldése