2012. május 16., szerda

Upfronts - FOX

Tegnap nem volt időm a blogra, ezért ma két csatorna döntését fogom ismertetni.

Folytatódik: American Dad, Family Guy, Fringe, Raising Hope, The Simpsons, Touch

Glee
Picit meglepődtem az új évad berendelésén, mert a 3. nem teljesített jól. Még csak az évad felénél tartok, eddig nagyon halovány, csak remélni tudom, hogy ez megváltozik a későbbiekben. A sorozat ősztől csütörtökönként lesz látható, ami nem egy gyenge nap az amerikai TV-ben. Kíváncsi vagyok hogyan fog teljesíteni.

New Girl
Az egyetlen sitcom, amit jelenleg nézek, úgyhogy nagyon örülök a folytatásnak. Az elmaradt részeket nyáron mindenképpen pótolom.

Bones
Elég egyértelmű volt, hogy a Bones kap új évadot, szerintem többet is fog kapni. Arról is volt szó, hogy 2 évadot rendelnek be egyszerre, végül ez nem történt meg. A sorozattal én eléggé le vagyok maradva, jelenleg a 6. évad közepén járok, nyáron ezt is megpróbálom pótolni.


Kaszát kapott: Allen Gregory, Breaking In, The Finder, House, I Hate My Teenage Daughter, Terra Nova

Alcatraz
Egyáltalán nem lepett meg, hogy a csatorna nem kért a folytatásból, pedig a készítők fogadkoztak, hogy mennyivel jobb lesz a 2. évad. Azt már sosem tudjuk meg, hogy tényleg jobb lenne-e.


Újoncok

Drámák- The Following, The Mob Doctor
Szitkomok- Ben&Kate, The Goodwin Games, The Mindy Project 

A FOX újoncai közül egyik sem fogott meg, nem hiszem, hogy bármelyiket is nézni fogom.

0 komment:

Megjegyzés küldése