2012. május 18., péntek

Upfronts - CW


A CW bejelentéseit vártam a legjobban, mivel szinte az összes sorozatukat nézem és reméltem, hogy az újoncaik közül tudok majd választani. A csatorna úgy döntött, hogy az új évadokat/sorozatokat csak októberben fogják elkezdeni, így kevesebb lesz a szünet évad közben

Folytatódik: Supernatural

90210
A sorozat már nem fut olyan jó nézettséggel, mint régen, de még mindig jól teljesít. Szerintem jelenleg ez a legjobb tinisorozat, ezért támogatom a folytatást.

Gossip Girl
Az 5. évad  nagyon rossz nézettséggel futott, de a CW kegyes volt a rajongókhoz és adott a sorozatnak 11 részt a befejezéshez. Én a 100. rész után eltettem darára, nyáron fejezem be az évadot. 

Hart of Dixie
Nem hozott ugyan kiemelkedő nézettséget a Hart of Dixie, de a csatorna bízik benne, a rajongók meg örülhetnek az újabb esélynek. Az évad vége felé tartok, reményeim szerint jövő héten befejezem.

Nikita
A Nikita nagyon jól kezdett, de a 2. évad közepére közepes lett a nézettség és a színvonal is. Szinte biztos voltam benne, hogy kasza lesz, de a csatorna másképp gondolta ezt. Ők tudják.

The Vampire Diaries 
Egyáltalán nem volt veszélyben a folytatás, mert a csatorna legnézettebb sorozata.

Kaszát kapott: H8R, The Secret Circle

Ringer
Sejtettem, hogy ez lesz a vége, de a végsőkig reménykedtem benne, hogy az ikrek története folytatódik. Nyilván Sarah Michelle Gellar terhessége nem pozitív irányba befolyásolta a csatorna vezetőségét a döntés meghozatalakor.


Újoncok


The Carrie Diaries
Mindenképpen bele fogok nézni a sorozatba, mivel imádtam a Szex és New York-ot. Arra azért kíváncsi leszek, hogy hogyan kezelik majd a 80-as éveket.

Beauty and the Beast
Érdekesnek tűnik a történet, a promó alapján a The Vampire Diaries-hez hasonlít kicsit. 



Ezzel véget ért az Upfronts hét. Összességében elégedett vagyok, a nagy kedvenceim visszatérnek, és van néhány igazán jónak ígérkező újonc is. A következő napokban évadkritikás posztokra lehet számítani. 

0 komment:

Megjegyzés küldése