2012. október 2., kedd

Awkward - A 2. évad

Eléggé elhanyagoltuk ezt a sorozatot a blogon, pedig már a 2. évad is véget ért. Alapvetően egy tinisorozatról van szó, de nem a nyálas fajtából. A sorozat tele van életszerű elemekkel, szereplőkkel, helyzetekkel és még így is szórakoztató tud maradni. Őszintén szólva nem sok reményt fűztem hozzá, de az MTV rendesen meglepett azzal, hogy mennyire nagyszerű, friss és mai az Awkward.



A továbbiakban spoileresen folytatom!

Jenna a sorozat főszereplője, aki egy balesetnek köszönhetően népszerűvé válik, és a suli legjobb pasijai is felfigyelnek rá. Jenna az 1. évad során mindkét sráccal kavar és a gondok a 2-ban sem oldódnak meg, mert a lány még mindig nem tud egyértelműen dönteni. A 2. évad erre a szerelmi háromszögre épül, ami nem lenne baj, de veszít a fényéből a sorozat. Egy idő után már unalmas Jenna döntésképtelensége és ha az egyik srác mellé felhoz egy érvet, a másik úgy viselkedik, hogy egyenlítsen a "játszmában". Én már nagyon vártam, hogy válasszon, de ennek a megvalósítása csalódást okozott. Miután 10 részen keresztül vártunk erre, a készítők egy telefonhívással elintézték a dolgot és a srácok reakcióját nem mutatták meg nekünk. Erre pedig nagyon kíváncsi lettem volna és szerintem nem vagyok ezzel egyedül.

Az évadban szemtanúi lehettünk egy kis családi drámának is, ugyanis a Hamilton szülők egy rövid időre különköltöztek a levél miatt. Kevin annyira nem díjazta azt a nevelési módszert amit Lacey alkalmazott az 1. évadban, később aztán kibékülnek és mindenki happy.



A mellékszereplők ebben az évadban ha lehet még kevesebb teret kaptak, mint az 1-ben. Tamara ezúttal is fellendíti az évadot a beszólásaival, annyira, hogy ő lett a kedvenc karakterem a sorozatban. Sadie végre mutatott valami érzelemfélét, mondjuk pont Ricky Schwartz-ra nem számítottam. Az ő karakterének egyénként nagyon örülök, mert nem az a tipikus cicababa, mégis ő a menő csaj és a pom-pom csapat kapitánya. Valerie mindig is idegesített a viccesnek szánt, de számomra inkább kínos jeleneteivel. Szegény Minggel aztán végképp nem tudnak mit kezdeni, a sapkái viszont viccesek.

Összességében kellemes évad volt, de nem hozta az 1. szintjét. Örültem annak, hogy Jenna végül Mattyt választotta, mert Jake nekem nagyon unalmas, sótlan. Attól viszont kevésbé voltam elragadtatva, hogy Jenna az utolsó percben megint elbizonytalanodott. Ha a követező évadban is Jake, illetve Matty között fog szenvedni, akkor nem leszek sokáig a nézője. Egyébként is Tamara meg Jake érdekes párosításnak tűnik.

Értékelés: 6/10

0 komment:

Megjegyzés küldése