2012. október 7., vasárnap

666 Park Avenue - 1x01 Pilot

Nagyon nagy bajban vagyok ezzel a sorozattal, mert a trailer alapján nem tudtam eldönteni, hogy való-e nekem, ezért megnéztem a pilotot. Azonban az 1. rész után sem kerültem közelebb a megoldáshoz, mert egyfelől a horroros részek nem jönnek be, másfelől viszont a rejtéllyel foglalkozó jelenetek tetszenek.



A tovább mögött spoileresen folytatom!


A történet New York-ban játszódik , pontosabban a 999 Park Avenue címen található társasházban. Itt minden vágyad teljesülhet, persze nem ingyen. A ház tulajdonosa és gyönyörű felesége ördögi üzletet köt a lakókkal, cserébe viszont még a lehetetlennek tűnő kéréseket is teljesítik.  Jane és Henry, mint új lakók és menedzserek érkeznek a természetfeletti erőkkel rendelkező házba, Jane-t nem is hagyják nyugodni a furcsaságok. Biztosan gondokat fog ő még okozni, ráadásul a tulajdonosoknak komoly szándékaik vannak vele. Minden héten egy új esetet ismerünk meg és mivel kb. 300 lakás található a bérházban, ezzel elleszünk egy ideig.

A pilot megfelelően felvázolta az alapokat, de nem rántott be. Ahogy már említettem a horroros részek nekem nem jönnek be, de érdekelnek a titkok, amiket rejt a ház. Általában egyébként  hamar nagyon határozott véleményem szokott kialakulni egy-egy produkcióval kapcsolatban, most fordul elő először, hogy még a pilot után sem tudok hogyan viszonyulni hozzá. Kénytelen vagyok pár részt várni, hogy kialakuljon a végső kép.



A szereplők jók, megfelelően változatosak, mindenkinek más a titka és más a célja. Vanessa Williams megfelelő választás a titkokkal teli háztulaj feleségének szerepére és sokkal jobban tudja eljátszani, mint a Deperae Housewives-beli karakterét. Robert Buckly-nak meg külön örülök és ezúttal nem egy szépfiút, hanem egy okos írót alakít.

Értékelés: 7/10
Egy pilot, amellyel nehezen tudok mit kezdeni, ezért a pontszám is nehezen született meg. A közepesnél mindenképpen jobban tetszett és kapott egy bizalompontot, amit remélem az írók meghálálnak a következő részekben és állandó nézőjévé válok.

0 komment:

Megjegyzés küldése