2012. október 19., péntek

Arrow - 1x01 Pilot

Három csalódást keltő pilot után próbáltam be az Arrow című sorozatot, mert pozitív véleményeket olvastam róla.  Bármennyire is nem szeretem a szuperhősös tematikát, ez nekem bejött. Lehet, hogy közrejátszott a többiek gyengélkedése is, de ez a lényegen nem változtat. Ez a soroztat az ősz egyik legjobb újdonsága és ezzel a színvonallal még sokáig élvezhetjük a szexi íjász kalandjait.



A sorozat középpontjában egy dúsgazdag, elkényeztetett férfi, Oliver Queen áll, aki hajótörést szenved az apjával. Évekkel később visszatér szülővárosába, hogy megvédje a rászorulókat. Oliver egyfajta modern Robin Hood, aki néha zöld csuklyába bújik és nyilakkal félemlíti meg az ellenséget. Mivel a CW-ről van szó, ezért elkerülhetetlen a dráma és a szerelmi szálak. Már most látszik, hogy Oliver nm felejtette el a volt barátnőjét, akit a számomra olyan unszimpatikus Katie Cassidy alakít. Valahogy egyik szerepében sem tudtam megkedvelni, mondjuk pozitív karaktert sem láttam még játszani, úgyhogy akár még meg is változhat a véleményem róla. Még a drogos húgi szála sem zavart annyira, mert eléggé a háttérben maradt, amíg így marad és elviselem ezt is. Szereplőkből itt sem volt hiány, de valahogy nem azt éreztem, hogy minél több karaktert akarnak lenyomni a torkunkon minél rövidebb idő alatt.

A készítők elmondása szerint párhuzamosan fog haladnia a történet, látunk jeleneteket a hajótörés után történtekről, illetve a jelenből. Ez egy nagyon izgalmas konstrukció és valószínűleg a sorozat fináléjában fog összefonódni a két szál. Számomra ez azt mutatja, hogy a készítők tudatosan építik fel a szériát és akkorát talán nem tudnak mellélőni.

Érdekes kérdés szerintem, hogy a heti bosszúk fognak főszerepet játszani a sorozatban vagy esetleg más? Azért remélem az akció, izgalom megmarad és nem megy át szappanba a történet, bár ha azt vesszük, hogy a legjobb barát és az ex közelebbi kapcsolatba kerültek az 5 év alatt, ez sajnos nem lehetetlen.

Értékelés: 8/10
Tetszett a pilot, persze nem volt tökéletes, de felkeltette az érdeklődésemet és kíváncsian nézek a szezon elébe. Az utóbbi sorozatokkal ellentétben, ennél biztosan maradok egy ideig, sőt felveszem a heti nézősök közé.

0 komment:

Megjegyzés küldése