2012. június 10., vasárnap

Criminal Minds - A 7. évad

Az évad alakulása szempontjából ez az évad jobb volt, mint az előző, mégis kevésbé tetszett, mint a 6. Idén nekem a gyilkosságok kevésbé voltak emlékezetesek és a profilozókkal életével is kevesebbet foglalkoztak.


A gyilkosságok az évad közepén számomra unalmasra sikerültek, mert mindig tudtuk, hogy ki a tettes és nem tudtak olyan jó történetet köré kerekíteni, ami 100 %-ban lekötötte volna a figyelmemet. Természetesen nem voltak rosszak ezek a részek sem, de jóval élvezetesebbeket is láttam már. Ha jól emlékszem ebben az évadban 1 vagy 2 olyan rész volt, amelyben nem tudtuk előre a gyilkost és ez nekem kevés. Szeretem ebből a szempontból végigizgulni a részeket és tippelni, hogy ki lehet a gyilkos. A gyilkosok különösen kegyetlenek voltak ebben az évadban a savazótól egészen a kútba lökő és vízben megfullasztótól kaptunk mindent, és többször elővették a fogva tartott gyerek témát is. Ebből a szempontból tehát nem lehet panasz az évadra.

A profilozók kevesebb teret kaptak idén, mint tavaly. Ezzel önmagában még nem lenne probléma, de a múlt évadban félbehagyott szálakat sem fejezték be. Gondolok itt elsősorban Reid fejfájására, mert úgy tűnik azt teljesen elfelejtették, pedig úgy emlékszem ígérték a szál befejezését. Aaron kapott ugyan egy barátnőt, de a kapcsolat kibontakozását nem mutatták. Persze tisztában vagyok vele, hogy ez egy krimisorozat, de így nekem hiteltelennek tűnik ez a kapcsolat. Talán jobban jártak volna, ha csak az évadzáróban hozzák össze őket.



Az évadzáróval nekem nem volt  nagy gondom, szerintem korrekt dupla részes évadzárót hoztak össze, de nem sikerült kiemelkedőre. A bankrablás jó ötlet volt, mert nem egy megszokott résszel zártak, de egyes elemek  gyengére sikerültek a részben. Gondolok itt Will-re, aki besétált a bankba annak a tudatában, hogy meghalhat. Ez inkább vakmerőségnek bizonyult, mint sem bátorságnak. Természetesen nem halt meg, a rablók túszul ejtették, majd megmenekült.
A zárórészben Will és JJ összeházasodtak, és Emily szép búcsút kapott. Nagyon meglepődtem, amikor Paget bejelentette távozását, mert a rajongóknak köszönheti, hogy szerepelt ebben az évadban. Sajnos nem hálálta meg azoknak, akik kiálltak mellette és visszajuttatták a sorozatba. Nem tudom, hogy még egyszer visszavennék-e, ha ő vissza akarna jönni. Arról egyébként nincs hír, hogy érkezik-e pótolni új profilozó a csapatba.

Az évad eleje és vége nagyon tetszett, de a közepe nem igazán. Lehet, hogy velem van a baj, mert más sorozatos oldalakon nagyon dicsérik az évadot, de nekem valahogy mégis hiányérzetem van. A következő évadban több olyan ügyet szeretnék látni, amelyben nem tudjuk a gyilkost és akkor én teljesen elégedett leszek.

Értékelés: 7/10

0 komment:

Megjegyzés küldése