2012. április 12., csütörtök

Desperate Housewives - 4 rész van hátra

Az évad elején azt írtam, hogy vég kezdete érzésem van. Nos ez mostanra kicsit megváltozott. 4 rész múlva végleg elköszönünk a feleségektől, de nincs olyan érzésem, hogy nemsokára vége a sorozatnak.



Tom és Lynette aláírták a válási papírokat, de még mindig nem tudom elképzelni, hogy a sorozat végén külön legyenek. Ehhez viszont gyorsan lépniük kéne valamit. Én drukkolok nekik, mert az egész sorozatban minta házaspár voltak a gondok ellenére is. Remélem megkapják a happy endet.

Szegény Susan viszont biztosan nem lesz teljesen boldog a sorozat végén, mivel az írók Mike-ot nyírták ki a finálé előtt. Sajnos a kiszivárgott hírek miatt én erről már tudtam, de az utolsó percig reménykedtem, hogy hátha mégsem ő hal meg. Mike a kedvenc férfi karakterem volt, így nagyon sajnálom, hogy pont ő nem élhette meg a finálét. Julie visszahozása ebből a szempontból tökéletes döntés volt és végül a babát is megtartja.



Gaby munkába állt, mert Carlos egy kevésbé jól fizető állásra váltott. Természetesen nem ment ez zökkenőmentesen és a humor sem maradhat el ezekben a jelenetekben. Egyébként jó ötletnek tartom, hogy a legkényelmesebb feleség is dolgozzon, ne csak a férjek legyenek a kenyérkeresők.

Bree körül is zajlanak az események, ugyanis Orsonnak sikerült fő gyanúsítottá tennie volt hitvesét Gaby mostohaapjának megölése ügyében. A rendőrök nagyon szeretnék elkapni Bree-t, de ehhez az új, minden lében kanál ügyvédjének is lesz egy-két szava. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt a gyilkossági szálat hogyan oldják meg, mert az összes feleség nyilvánvalóan nem kerülhet börtönbe. Nagyon nem lenne ugyanakkor igazságos, ha az egészért Bree bűnhődne.

Bármennyire is rossz kimondani, jó döntés volt a készítőktől, hogy ez az utolsó évad, mert az ötleteik már az utolsókat rúgják. A legnagyobb durranást pedig az írók szerint a fináléra tartogatják nekünk.
Kíváncsian várom, hogy mi lesz az. Én nem adtam fel a reményt, hogy boldog véget ér Lilaakác köz háziasszonyainak története.

Értékelés: 8/10

0 komment:

Megjegyzés küldése