2011. augusztus 29., hétfő

Monte Carlo


Kíváncsi voltam erre a filmre, mivel Budapesten forgatták a nagy részét. A történet elolvasása, után azonban már nem vártam tőle sokat, így nem is csalódtam.

A történet szerint Grace a legjobb barétnőjével, Emmaval és mostohatestvérével, Meggel indul álmai utazására Párizsba. Az utazás nem alakul jól egészen addig, amíg be nem tévednek egy hotelbe, ahol Gracet összekeverik a brit örökösnővel, Cordelia Wintrop Scott-tal. Grace átveszi Cordelia helyét és a lányok Monte Carloba utaznak, ahol elegáns partikra járnak.
A végén természetesen mindenki összejön álmai hercegével és boldogan élnek, amíg meg nem halnak.


A film nekem nem tetszett, mert nagyon jellegtelen, sablonos volt. Ráadásul a hasonmásos-helycserélős történet nekem már önmagában unalmas. Ebben a filmben azonban sajnos nem tudtak semmit hozzátenni ehhez az alaptörténethez.
A film több helyen logikátlan, pontatlan. Nem derül ki például, hogy Grace és Cordelia miért hasonlítanak annyira. Sőt a szereplők közül senki sem furcsállta a hasonlóságot.




Selena Gomezt picit sajnálom, mert szerintem nem a tehetségéhez mérten kapja a szerepeket. Mindig naiv, jó kislányokat alakít. A Monte Carlo-ban szerintem a beképzelt Cordeliat hitelesebben alakította, mint Gracet.

Ezt a filmet unaloműzőnek tudnám ajánlani vagy Selena Gomez rajongóinak.

Értékelés: 3/10


0 komment:

Megjegyzés küldése