2014. január 6., hétfő

Megújulunk! *frissítve

Elérkezett a megújulás ideje, úgyhogy a mai nap folyamán egy kicsit szétesett kinézetű blogot fogtok látni. A bejegyzések olvashatóak lesznek az átalakulás során is és remélhetőleg semmi nem fog elveszni. Ha minden jól megy, akkor estére elkészül az új kinézet, ami a mostaninál sokkal profibb és szebb lesz.

Elkészült tehát az új kinézet, ami szerintem igen jó lett. Mindig is szerettem volna egy diavetítős dizájnt, de eddig nem találtam meg hozzá a megfelelő sablont. Hosszas keresgélés után ezen az oldalon rábukkantam erre a nagyon modern, mégis szép sablonra, amelyet még nagyon átalakítani sem kellett. A diavetítős fejléccel még nem vagyok teljesen elégedett, mert nem mindegyik kép mutat úgy, ahogy szeretném. Ezekre még a napokban próbálok jobb megoldást találni, de azt már most megígérem, hogy az ottani posztok nem fognak hetente változni, ugyanis ahhoz nagy munka van vele. Természetesen amint érvényüket vesztik cserélve lesznek, körülbelül két-három hetenként fog egy-két új poszt megjelenni.

Összességében elégedett vagyok a végeredménnyel, úgy gondolom, hogy ez az oldal eddigi legprofibb kinézete, ami egy jó ideig biztosan nem is fog változni. Remélem a ti tetszéseteket is elnyeri az új kinézet és ezután is látogatói lesztek a blognak. :)

0 komment:

Megjegyzés küldése