2014. január 30., csütörtök

Lea Michele a Teen Vouge márciusi számában

A Glee huszonhét éves sztárja a márciusi Teen Vouge címlapján fog szerepelni és interjút is adott az újságnak, amelyben a készülő albumáról és Coryról beszél. Lea nagyon szép a képeken és van valami ártatlanság és nyugalom a képeken, az egyiken pedig jó barátja Jonathan Groff is szerepel.

"A Glee kezdetekor nagyon fáztam attól, hogy híres legyek énekesnőként. Nagyon jó szakaszát éltem az életemnek, boldog párkapcsolatban éltem Coryval és ettől úgy éreztem, hogy elérhetem a csillagokat, sőt még többet is. Ezért úgy gondoltam, hogy kihívás elé állítom magam és kiadok egy lemezt. Természetesen pop lemez, de szerintem megmutatja, hogy milyen énekesnő vagyok."- nyilatkozta Lea az albumról.



"Cory mindig is támogatott mindenben. Azt mondaná: "Popsztár leszel!" Mit fogunk csinálni, megyünk turnézni? Ez valami nagy durranás lesz" Én pedig azt válaszolnám, hogy "Nem is tudom." Mindent dalt hallott az albumról és tanácsot adott mindenben. Nagyon szerette a Battlefield című nótát, de még is úgy gondolom, hogy a Burn with You volt a kedvence.Velem volt a stúdióban, amikor felvettük a dalt."

Lea a következőket mondta Cory haláláról:  "Úgy érzem, hogy a mi ártatlan szerelmünk egymás iránt, ad nekem erőt most. Van abban valami különleges, hogy tudom figyeli minden lépésemet és minden, amit csinálok, azt kettőnkért teszem. Szerencsére van egy biztonsági háló mögöttem, hogy ha zuhanok, vagy csak túl sok ez az egész, akkor a barátaim és a családom ott vannak, hogy elkapjanak." 









0 komment:

Megjegyzés küldése