2013. november 25., hétfő

Reign - 1x01 Pilot

Most jutottam el odáig, hogy az általam várt őszi újonc pilotját megtekintsem, és azt kell, hogy mondjam rosszabbra számítottam. Mármint annak ellenére, hogy vártam tisztában voltam vele, hogy a CW-n nem biztos, hogy egy történelmi alapokkal rendelkező sorozat megállja a helyét. Azt nem mondom, hogy innen kell a törit tanulni, de szórakozásnak és kosztümös, hercegnős sorozatnak kifejezetten biztatónak tűnik a Reign.  Spoileresen folytatom!



A sorozat Stuart Maria, Skócia királynője és a francia trónörökös románcát, illetve házasságát akarja feldolgozni némi intrikával és az elmaradhatatlan szerelmi háromszöggel fűszerezve. Ezt mondjuk nem értem miért erőltetik minden CW sorozatban, de már hozzászoktam az évek során, úgyhogy gondot nem fog okozni, amíg nem megy át évadokon át tartó szenvelgésbe. A történelmi hűséggel komoly gondok vannak, viszont az erdő rejtélye vagy a titokzatos nő, aki Mary-t figyelmeztette érdekes szálaknak tűnnek. Merem remélni, hogy ezekből az írók is megpróbálják majd a maximumot kihozni és akkor nem fogok panaszkodni a szerelmi háromszög jelenléte miatt.



A karakterekkel első blikkre nincs nagy gond, egyedül Mary barátnőinek sikongatása volt kissé idegesítő, de ebből remélhetőleg pár részen belül "kinőnek".  Mary karaktere abszolút jó és Adelaide Kane sokkal szimpatikusabb itt, mint a Teen Wolf-ban volt. A srácok terén sem panaszkodhatunk, mert Francis és Sebastian is elég kellemes látvány. Személy szerint nekem Francis jobb pasi és a karaktere is érdekesnek tűnik, mert szeretne ő Mary férje lenni, ugyanakkor a népe érdekeit is szem előtt kell tartania. A karakterek mellett a látványra sem lehet egy rossz szavam sem, mert gyönyörű tájakat vágtak össze nekünk a készítők. Remélhetőleg ez nem fog változni azzal, hogy a stáb Kanadába költözött. Még a zenével sem volt gondom annak ellenére sem, hogy mai számokat játszottak egy középkorban játszódó sorozatban. Azonban szerintem a CW esetében ezen már nem szabad fenn akadni.



Értékelés: 7/10
Nem volt tökéletes a pilot, de megalapozta a későbbieket és úgy tűnik, hogy guilty pleasure-nek simán elmegy. Az olyan sorozatokból pedig sosem elég, úgyhogy tőlem mindenképpen megkapja az esélyt, aztán pár múlva kiderül, hogy tud-e élni vele.

0 komment:

Megjegyzés küldése