2013. november 14., csütörtök

One Direction - Story of My Life

Sosem szerettem a One Direction dalait, mert már kinőttem abból a korosztályból, akiknek az ő zenéjük szól. A múlt héten debütáló Story of My Life című dalból készült klipbe viszont belebotlottam youtube-on és kifejezetten tetszik a dal és a klip is. Engem lepett meg a legjobban, hogy milyen könnyed és fülbemászó a dal szövege, a zenéje pedig kifejezetten az ízlésemnek megfelelő. A klip története nem nagy szám, de pont az egyszerűségében rejlik a zsenialitása. A fiúk fényképekből kilépve mutatják meg az életüknek egy-egy szeletét. Azt nem tudom, hogy ezek vadiak-e, de nem is lényeges, mert elhittem, hogy azok.




A srácok ezzel a klippel tagadhatatlanul szereztek nálam egy nagy piros pontot, és a számon felbuzdulva belehallgattam pár friss számukba, azonban ezek még mindig nem nekem készültek. Az viszont tagadhatatlan, hogy a srácok népszerűsége egyre nő. Jelenleg a Take Me Home elnevezésű turnéjukon vannak és a leggazdagabb brit harminc év alatti fiataljai listán az első helyet foglalják el. Ezzel a Harry Potter filmek főszereplőjét, Daniel Radcliffet szorították le az első helyről, ami nem kis teljesítmény. A One Direction tagjai összesen 59,33 millió fontot tudhatnak a magukénak és a legidősebb tagjuk, Louis is csak huszonegy éves. Tehát minden esélyük megvan arra, hogy évekre kibéreljék maguknak a lista első helyét.

Annyit remélek, hogy a jövőben több hasonló dallal fognak jelentkezni, mert ezzel bebizonyosodott, hogy sokkal tehetségesebbek, mint ahogy gondoltam. Ráadásul teniszrajongók is, ami nálam ismét pozitívumként jelenik meg. Niall ugyanis kilátogatott a férfi tenisz világbajnokság döntőjére az O2 arénába és a meccs végeztével a győztessel, vagyis Novak Djokovic-csal kapták lencsevégre a fiatal sztárt.


0 komment:

Megjegyzés küldése