2012. december 9., vasárnap

The Voice - A 3. párbaj

A 3. párbajadásra nem hasonlított sajnos az előzőekre, nekem nagyon unalmas volt és sokkal kevesebb minőségi duettet tudtak színpadra tenni, mint az előző adások alkalmával.

Pákai Petra és Ladányi Patrícia duettje jól sikerült, mindketten  magas színvonalon énekeltek, végül Petra jutott be az élő showba teljesen megérdemelten. Nem tetszett viszont, hogy Misi Petra testalkatára tett megjegyzéseket, ez nem ide való és intelligensebbnek gondolom a Magna Cum Laude frontemberét.
Berkes Gabriella és Husnullina Regina  Adele egyik számának előadásával próbálkoztak, de a végeredmény katasztrofális lett, mindkettejüknek nagy falat volt a dal, de Gabi kevésbé hamisan énekelt Somló mégis Reginát juttatta tovább. Nem értek egyet a döntéssel, de Malek Andrea hisztije túlzás volt és nagyon gyerekes, tanulhatna jó modort a testvérétől.


A Berkes családnak nem kellett szomorúan távoznia, ugyanis Olivér legyőzte Harót Balázst a Break Your Heart című számban. A dalválasztás szörnyű volt, és ez már nem az első eset Caramelnél, rettegve várom, hogy miket ad majd az élő adásokban az énekeseinek. Menetelnek a Szécsi ikrek, mindketten ott vannak az élő adásokban, bár én nem vagyok elájulva tőlük. Valamelyik mester Miley Cyrusnál is jobbnak találta valamelyik lányt. Nos, ha valaki, akkor én nem szeretem Mileyt, de azt meg kell hagyni, hogy nagyon tehetséges, szóval az ilyen hasonlatokat remélem hanyagolják a jövőben, mert semmi létjogosultsága sincs. Ráadásul világsztár szeretne lenni egyikük és az ilyen kijelentésektől még el is hiszik, hogy ennek reális esélye van.

A készítők most is a végére tartogatták a legjobb produkciót, amit ezúttal Nádor Dávid és Szolnoki Dóra szállított. A beleírt spanyol szöveggel engem azonnal megvett Dávid, mondjuk nem volt nehéz dolga, mert ő volt az egyik, aki miatt belenéztem a műsorba. Számomra egyértelmű volt, hogy ő a jobb, ráadásul Dóra nagyon ellenszenvesen oktatta ki a hét során, úgyhogy duplán örültem Dávid továbbjutásának.

Egy párbajadás van hátra, nem biztos, hogy megnézem, mert az engem érdeklő énekesek már bizonyítottak, a műsorban pedig annyi az üresjárat, hogy hamar unalmassá válik.

0 komment:

Megjegyzés küldése