2012. december 13., csütörtök

Arrow - 7 rész után kiszállok

A pilot után tényleg hittem benne, hogy egy szuperhősös sorozat nekem bejöhet és hogy egy új kedvenc van születőben. A sorozat lendülete kitartott ugyan még 2-3 részig, de az utóbbiakat már nagyon untam, így úgy döntöttem, hogy addig kaszálom, ameddig még meg tudom tenni.


A sorozat továbbra is az igazságszolgáltatásra épül, Oliver kinéz valakit a füzetből vagy felbukkan valaki a listáról és úgy alakítja a dolgokat, hogy egy helyszínre kerüljön a kiszemelttel, majd lenyilazza. Persze ez nagyon lebutított verziója a részeknek, de szerintem érthető, hogy mi a gondom vele. Mivel Oliver hősködik mindenki tudja, hogy megússza a dolgokat, nem fogják letartóztatni, sem megölni. Innentől kezdve olyan történeti szálakat kell(ene) mozgatniuk, amik odaszegeznek a képernyőhöz és nem 5 percenként nézem az időt. Az izgalmas szál alatt pedig nem a Tommy, Laurel szerelmi gyötrődést vagy az új csajt értem, akibe kb. 10 perc után szerelmes lett Oliver.

Lehet, hogy velem van a baj, de nekem nagyon unalmassá és kiszámíthatóvá vált a sorozat, ráadásul még több szerelmi kavarásra lehet számítani a jövőben, mivel a CW-n megy. Viszont annyi bizonyossá vált számomra, hogy a szuperhősös tematika messze áll tőlem, mert annyira hihetetlen dolgok vannak benne, gondolok a 7. részben történt futásra, amivel utolérte a motort. Nekem ezek túlzásnak tűnnek, akármennyit is edzett a szigeten Oliver. A szigettel kapcsolatban az is gond, hogy egyre kevesebb jelenet játszódik ott, a 7. részben pedig egyáltalán nem is láttunk flashbacket.


Mindent összevetve most kell kiszállnom, mert mindeni dicséri a sorozatot, de ha már most ennyi gondom van vele, még rosszabb lenne a helyzet később, csakhogy akkor már nem tudnám kaszálni és szenvednék vele, mint most pár sorozattal és ezt nem szeretném.

0 komment:

Megjegyzés küldése