2012. szeptember 7., péntek

Animal Practice - 1x01 Pilot

Annyira nem vagyok oda az ilyen helyszínekért, mint az állatkórház, meg azért sitcomok között is csak a nagyon jó minőségű tud megvenni. Ez a pilot viszont borzalmas volt. Igazából csak a Weeds-ből ismert Andy-t játszó Justin Kirk miatt vágtam bele, gondoltam olyan rossz úgysem lehet, hiszen majd ő feldobja a sorozatot. Hát tévedtem. Ilyan borzalmas, meggondolatlan, elcsépelt első részt már rég nem láttam.
A történet lényegében annyi, hogy Dr. George egy állatkórház vezetője, aki az embereket ki nem állhatja. Hirtelen feltűnik a színen Dorothy, az ex, aki a kezébe szeretné venni a kórház irányítását, mert nagymami ráhagyta, miközben köze sincs az állatokhoz. Ekkor minden a feje tetejére áll, megváltoztat mindent, még Georgeot is kirúgja, de végül persze visszaveszi, mert miből is lenne akkor a sorozat?



Lényegében ennyi, innen már a szereplőkön múlik(/múlna) minden. Megismerhetünk még két mellékszereplőt, George két jó barátját, a nagyon semmilyen csajozni nem tudót, meg az idegesítő bohócnyakkendőt viselőt. Plusz egy ultra lúzer, idegesítő nőci sem hiányozhatott. Ott volt még nekünk a Másnaposokból megismert majom (Dr.Rizzo), aki lényegében a rész legkiemelkedőbb karaktere volt. Nem viccelek!
Tehát harmatgyenge sorozattal kezdtem az idei újoncok közül, 2/10-et adok rá.

0 komment:

Megjegyzés küldése