2012. július 30., hétfő

Waiting for forever

A trailer alapján úgy gondoltam, hogy ez egy szokásos romantikus vígjáték, amelyben a férfi és a nő között a gyerekkori érzelmek újra fellángolnak. Ahogy haladt előre a film rájöttem, hogy ebben az esetben nem erről van szó.



A film alapvetően Emma (Rachel Bilson) és Will (Tom Sturridge) szereleméről szólna, akik 16 éve nem találkoztak egymással. Will képtelen elfelejteni a lányt és mindenhova követi, miközben Emma jegyben jár Aaron-nal (Matt Davis). A férfi évekig nem szedi össze a bátorságát, hogy bevallja az érzéseit, csak távolról figyeli a lányt, mindenhova követi, oda költözik, ahova Emma. Amikor a lány édesapja megbetegszik visszatér a szülővárosába és Will végre összeszedi a bátorságát, hogy beszéljen Emmá-val.

Nekem ez a film nem tetszett, mert egy aranyos romantikus vígjátékot vártam, de ehelyett egy erőltetett a valóságtól elrugaszkodott filmet láttam. Will-nek nem volt semmije, se állása, se lakása, se autója. Az egész élete Emma körül forgott, akit megszállottan követett és leskelődött utána. Nekem ez nem romantikus volt, hanem kicsit félelmetes és beteges. Nem nagyon tudom elképzelni, hogy valakinek ez tegye ki az életét, csak akkor érezze boldognak, magát, ha mindennap egy kicsit látja kiszemeltjét.

Igazán a színészek sem nyűgöztek le, Rachel és Tom között pedig  nincs kémia. Nem hittem el, hogy odavannak egymásért, ami egy romantikus vígjáték esetében elvárható lenne. Tom Sturridge számomra  ismeretlen volt, Rachel-t pedig csak sorozatokban láttam eddig, valószínűleg ez sem segített a játékuk megítélésén.

Összességében egyszer nézhető a film, de ha tudom, hogy erről szól valószínűleg bele sem kezdek. Nem szeretem, amikor tele van logikátlanságokkal a film és erőltetett a történet

Értékelés: 4/10

0 komment:

Megjegyzés küldése