2012. július 14., szombat

Megnézendők listája

Végre vettem a bátorságot és összeszedtem, hogy elkövetkező hónapokban milyen filmeket, sorozatokat szeretnék megnézni. A listát fent az oldalaknál megtaláljátok és nyomon követhetitek, hogy miket adok hozzá és mikkel végeztem, ugyanis folyamatosan frissíteni fogom. Hozzászólásbán pedig közzétehetitek a Ti listátokat.


Sorozatok

Awkward: A 8. részt láttam utoljára, mivel nincs sok rész belőle, hamar be fogom hozni a lemaradást.

Blue Bloods (2. évad): Nagyon elhanyagoltam ezt a sorozatot, valamikor pótolnom kéne az évadot.

Bones (7. évad): Az eddigi 6 évad jó volt, kíváncsi vagyok hogyan kezelik Emily terhességét.

Big Bang Theory (1-5. évad): Már sok jót hallottam/olvastam róla, de mivel sitcom-ról van szó, még nem vettem a bátorságot, hogy elkezdjem.

Boardwalk Empire (1-2. évad) : Még nem láttam egy részt sem belőle, de a sorozat alapjául szolgáló könyvet olvastam, kíváncsi vagyok hogyan valósították meg.

Damages (1-4.évad): Nemrég kezdődött Amerikában az 5. évad és eszembe jutott, hogy mindig is el akartam kezdeni, de valahogy nem álltam neki.

Dexter (4-6. évad): Még tavaly kezdtem el nézni, de behozni nem sikerült a lemaradást. Lassan haladok vele, mert nem az én stílusom annyira, de nem rossz.

Glee (3. évad 2. fele): Nagyon rosszul sikerült a 3. évad amíg láttam, de nem adom fel és előbb-utóbb folytatom.

New Girl (1. évad 2. fele): Valahogy elhanyagoltam ezt a sorozatot, pedig tényleg tetszettek a részek, mindenképpen szeretném pótolni őszig.

Suits (1. évad): Sok jót lehet hallani  a sorozatról + ügyvédekről szól, szerintem ez nekem való.

The Firm (1. évad): Pár részt láttam belőle, annyira nem tetszett, de kíváncsi vagyok mi lesz, ha eljutunk a jelenbe. Mivel kaszát kapott, ráérek megnézni, amikor kedvem lesz.

The Killing (2. évad): Jelenleg ezt nézem, már csak pár rész van hátra, úgyhogy valószínűleg ezzel fogok a leghamarabb végezni a listán.


Filmek

Egy hét Marilyn-nel

Éjsötét árnyék

Fogd a pénzt és fuss

Good Will Hunting

Pszichoszingli

StreetDance 2.

0 komment:

Megjegyzés küldése