2012. február 19., vasárnap

Revenge - 1x15

Végre elérkeztünk ahhoz a részhez, amit a pilot után minden rajongó nagyon várt. Én azok kevesek közé tartoztam, akik Daniel halálát várták.Az előző posztban pedig Tylert tippeltem gyilkosnak, nos úgy tűnik pont fordítva gondolták ezt az írók.


A készítők állítólag már az elején tudták, hogy Tylert fogják megölni és direkt olyan dublőrt választottak, aki hasonlít kicsit mindkettőjükre. Nekem azért vannak kétségeim, hiszen Charlotte a bátyja nevét kiabálva rohant vissza a partról. Igaz, hogy sötét volt, de azért Tyler annyira nem hasonlít hátulról Danielre, hogy a saját testvére se ismerje fel. Innen azért kíváncsi leszek hogyan építik tovább a történetet és hogy ki ölte meg Tylert.

A többiek csak mellékszereplő státuszt töltöttek be a részben. Jack el akart hajókázni, de aztán megjelent Amanda, így gondolom még marad. Nem is örülnék a távozásának, mert kíváncsi vagyok mit fog szólni az Emily-Amanda cseréhez.
Megjelent a részben az igazi Amanda japán segítője/mestere, aki elkocsikázott Amandával. Talán ráveszi, hogy menjen minél messzebbre Hamptonstól.



Picit nekem csalódás volt ez a rész, mint ahogy már említettem jobban örültem volna Daniel halálának. Nem azért mert nem szeretem a karaktert, hanem a történet miatt. Így maradunk Amanda bosszújánál feltehetően az évad végéig, aztán meg ki tudja. A készítők más helyszínen tervezik forgatni a 2. szezont (ha egyáltalán lesz), feltehetően akkor más szereplőkkel.


Értékelés: 9/10

0 komment:

Megjegyzés küldése