2012. február 2., csütörtök

Gossip Girl - A 100. rész

A januári visszatérés óta egyre gyengébb részeket produkál a sorozat, az utolsó reményem a 100. részben volt. Beharangozták, hogy nagyon érzelmes rész lesz és egy nagy csavart is tartogatnak számunkra a készítők. Nos és ezeket nem vettem észre, szerintem kifejezetten unalmasra sikerült az esküvő és a többi.



Eljött  Blair és Louis esküvőjének napja, de többen meg akarják akadályozni a királyi menyegzőt. A Grimaldi család papja, Georgina, Blair anyukája, Chuck és még Serena is megpróbálja lebeszélni. Blair azonban tartja magát az Istennel kötött paktumhoz és hozzámegy a herceghez. Az Istennel kötött szerződés szál nagyon rosszat tett a sorozatnak, inkább egy szappanoperára hajaz, mintsem egy amerikai sorozatra. Ennél rosszabbat nemigen találhattak volna ki az írók.
Persze Louis sem bolond teljesen, ezért sakkban fogja tartani az újdonsült hercegnőt, aki meglép az esküvőről Dan segítségével. Szegény Dan még mindig reménytelenül szerelmes, de Blair csak barátként tekint rá és szerintem/remélem ez nem is fog változni.


Ahogy már fentebb is említettem Georgina visszatért, hogy tönkretegye az esküvőt. Ez nem sikerült neki, de kiderült róla, hogy ő Gossip Girl. Gondolom ezt szánták nagy csavarnak, de ha jobban belegondolunk annyira nem is az. Gossip Girlt valamelyik évadban le akarták buktatni és akkor kiderült, hogy velük egyidős és egyértelmű, hogy nagyon jól ismeri őket. Inkább az lepett meg, hogy most dobták ezt be, amikor már nem ez a sorozat lényege. Ezt a szálat talán a 3-4. évadban kellett volna elsütni, most elég erőltetettnek tűnt.

Serena és Nate még mindig nem kaptak rendes szálat. Ott vannak, segítenek ha kell, de ha eltűnnének se hiányoznának jelen pillanatban a sorozatból. Nyilván nem írják ki őket, de jó lenne már kezdeni velük valamit.

Kivártam ezt a részt, hátha feltudnak mutatni egy meggyőző szálat és belátom, hogy nekem a soroazatot mindenképpen hétről-hétre néznem kell. Nos ez sajnos nem sikerült, így én most pihentetni fogom a Gossip Girlt és majd nyáron behozom a lemaradást.

Értékelés: 3/10



0 komment:

Megjegyzés küldése