2011. április 30., szombat

Gossip Girl - 4x19


Ebbe a részbe aztán belesűrítettek mindent. Volt itt titkos udvarló vadászat, lelépett anyuka utáni nyomozás, party, házi őrizet megszegése, ésatöbbi. Mégis olyan üresnek éreztem ezt az epizódot. Nem dolgozták ki egyik szálat sem rendesen, csak kapkodtam a fejem az események láttán, miközben unatkoztam. Nem igazán kötött le egyik történés sem, 10 percenként néztem meg, hogy mennyi van még hátra a részből.


Fényt derült Blair és Dan csókjára is, amit persze Serena rögtön árulásnak fogott fel, és megsértődött. Oka szerintem nem nagyon volt rá, de ez most mellékes.
Kicsit nekem már sok kezd lenni Serena folytonos drámázása.
Natet pedig teljesen parkolópályára tették az írók. Néha az az érzésem, hogy mellékszereplőként kezelik. Pedig az ő karakterében lennének lehetőségek.

Számomra az epizódot egyértelműen Chuck mentette meg, ahogy Raina anyukája után nyomoz az apja miatt.

Értékelés: 4/10

0 komment:

Megjegyzés küldése