2011. április 24., vasárnap

Triunfo del Amor- 5 rész után



Fenntartásokkal ugyan, de elkezdtem nézni a sorozatot. Előzetesen jókat, és sok rosszat is olvastam róla. 5 rész után azt kell hogy mondjam nem is olyan rossz.
Az eddig látott szereplőkhöz jól választottak színészt, kivéve Victoriát. Ruffo szerintem nem tudja hitelesen játszani a keménykezű divatház igazgatót. Ezenkívül nagyon rossz ötlet volt, hogy a fiatalkori Victoriának nem vettek fel egy sokkal fiatalabb színésznőt.

Nem értem, hogy Maitet miért öltöztették ilyen kislányosnak. Úgy néz ki, mintha 15 éves lenne. Elsőre nekem nem igazán passzol a nőcsábász, sikeres Juan Miguelhez.
Ha már Juan Miguelnél tartunk. Sajnos igazak lettek a híresztelések miszerint a főszereplők ugyanazt a nevet kapják, mint az Árva angyalban. Engem ez nagyon zavar, pedig nem is néztem az Árva angyalt.

Jó ötlet volt viszont, hogy a múltat csak a visszaemlékezésekből tudjuk meg, és nem pazaroltak rá 2-3 epizódot.
Az első részek lerövidítése sem volt egy utolsó gondolat, mert aki elkezdi nézni valószínűleg végig is követi a történetet. Piros pont a Prizma Tv-nek, hogy ezt így is vetíti, és nem vágott össze két részt.
Nem tudom, hogy akik látták az El Privilegio de Amar-t, azoknak mennyi újdonsággal fog szolgálni a novella, de egyenlőre én nézem tovább.

Értékelés: 7/10

0 komment:

Megjegyzés küldése