2013. február 18., hétfő

The Carrie Diaries - 1x02 Lie With Me

A pilotról nem sok jót írtam és nem hittem volna, hogy valaha is folytatni fogom a sorozatot. Azonban rábeszéltek azzal az indokkal, hogy jobb, mint a pilot. Elhatároztam tehát, hogy adok neki még egy esélyt, ezúttal elvonatkoztatok a Szex és New York-tól és egy tipikus tini sorozatként kezelem. Így teljesen más megvilágításba kerültek nálam a dolgok, nem próbáltam meg hasonlóságokat vagy éppen hibákat keresni benne, hanem csak élvezni a látottakat.



Magam sem hittem volna, de azt hiszem ez a "taktika" bejött, mert a 2. részt jobban élveztem és azt hiszem folytatni fogom. A lehetőséggel, amit adok neki remélem élni fog, mert kevés sorozatot veszek vissza a nézősök közé, miután kaszáltam. Na jó, kaszálni sem igazán szoktam, de az 1. évadot kevés sorozat éli túl nálam. Majd meglátjuk, hogy a The Carrie Diaries milyen sorsra jut.

Spoileresen folytatom.

A pozitívumok ellenére még mindig tele van a sorozat klisékkel, kiszámíthatósággal, úgyhogy van még hova fejlődnie a sorozatnak bőven. Egy ilyen sorozatnál leginkább azt tudom értékelni, ha olyannal rukkolnak elő, amit még nem láttam a műfajon belül, és erre a '80-as évek megfelelő lehetőséget teremtene.



Carrie-t még mindig nem tudom elképzelni a Szex és New Yorkban látott Carie fiatalkori énjeként, de már nem is akarom. Ahogy fentebb is írtam nem hasonlítgatok már. Önmagában Carrie karakterével pedig nincs bajom, egy kicsit naiv tini. A titkos kapcsolat dolgot meg hanyagolhatnák, mert úgy is kiderül és semmi értelme stb. Sebastian nagyon helyes, de egyenlőre semmi több, remélem személyiséget is kap később. A  legígéretesebb szereplő szerintem Maggie, aki elég belevaló és a kavarás sem áll messze tőle. A többiek elmennek, a nagyszájú rossz kislány viszont nagyon idegesít és nem azért, mert negatív szereplő.

Értékelés: 6/10
Megvolt a minőségi ugrás, vagy csak én állok másként a sorozathoz? Nos, nem tudom a jó választ, de egyenlőre maradok és remélhetőleg nem fog 180 fokos fordulatot venni a véleményem újra a 3. rész után. :)

0 komment:

Megjegyzés küldése