2011. november 13., vasárnap

The Vampire Diaries 3. évad - 9 rész után


Lassan téli szünetre mennek a sorozatok, az általam nézettek közül a The Vampire Diaries vonult szünetre elsőként. Nézzük tehát, hogy milyen is volt a 3. évad eddig leadott 9 része.

Kettős érzéseim vannak eddig az évaddal kapcsolatban, mert ugyan még mindig a legizgalmasabb, leglátványosabb sorozatok közé sorolom, de már jelentkeztek a hibák is bőven.
Klaus még mindig nagyon félelmetes és rendesen sakkban is tartotta Stefant egészen az utolsó részig.
Nekem Klaus megölésének terve túl sok volt, Mikaelt megölni, majd feltámasztani, amivel visszacsalogatják Klaust. Majd kiiktatni Rebekat is, mert mi van ha nem velük van, és még a bálon helyettesíteni Elenat Kathrine-nel. És a Terv mégis kudarcot vallott. Sajnálom, hogy nem Mikaelt hagyták életben Klaus helyett, mert megnéztem volna ahogy sakkban tartja a Mistic Falls-i vámpírokat.

Kathrine távozása (már ha ez az volt) is érdekesen alakult, mert a mindig önző vámpír most előadott egy monológot, hogy mennyire nehéz egy vámpírnak elfojtania az érzéseit stb. Ez annyira nem vall a karakterre, hogy ezen a téren csalódott vagyok. Nekem csalódást okozott továbbá, ahogy Jeremyt és a szellem ex-barátnők kérdését kezelték. Ahogyan a 3x01 kritikában is írtam nagyon érdekelt, hogy mit hoznak ki belőle, de a megvalósítás nem tetszett. Főleg az Anna, Jeremy románc újraéledése. Most komolyan erre mi szükség volt?



A Tyler-Caroline vonal viszont kezd érdekesen alakulni, mivel Klaus Tylert hibriddé változtatta és ez a lánynak nagyon nem tetszik. Főleg mivel mindenben szolgálnia és követnie kell Klaust. Egyébként ez a hibriddé változtatósdi már kezd unalmassá válni.

Mindazok a negatívumok ellenére, amiket leírtam nagyon szeretem a sorozatot, mert a készítők mindig meg tudnak lepni, ezzel fenntartva az érdeklődésemet. Kíváncsian várom, hogy az évad második felében el tudnak-e szakadni a hibrid témától. A 3x09 vége előrevetít egy érdekes, kiélezett küzdelmet Klaus és Stefan között, amit a magam részéről támogatok.

A folytatás tehát januárban fog érkezni, addig lehet átgondolni az eddigieket, bepótolni a lemaradást.

Értékelés: 8/10

0 komment:

Megjegyzés küldése