2013. március 19., kedd

The Lying Game - A 2. évad

Véget ért a The Lying Game 2. évada és a sorozat is? Nos, ezt még nem tudjuk, de a nézettségi adatokat figyelembe véve nem valószínű az újabb évad. Bármennyire is szkeptikus voltam az évaddal kapcsolatban az elején, a második felére annyira felpörögtek az események, olyan dolgok történtek meg, amelyekre már régóta vártunk és nagyon kíváncsi lennék, hogy az évadzáró után merre folytatódni az ikersztori.



Mielőtt belemennék a spoileres történetbe kicsit elemezném a nézettség alakulását. Hiába vetítik a Pretty Little Liars után, a sorozat nagyon sok nézőt veszít. Szerintem ez egyrészt a kevésbé rejtélyes sztori miatt van, ugyanis az írónőtől sokan ugyanazt a minőséget remélték, mint a PLL esetében. Másrészt a csatorna nem fektet akkora hangsúlyt a sorozat népszerűsítésébe a közösségi oldalakon. Mindezek miatt kasza közeli állapotba került a The Lying Game, mert az világos, hogy vagy ez a sorozat vagy a Bunheads menekül meg legjobb esetben. Spoileresen folytatom!




A sztorit annyiszor megcsavarták az évad során, hogy nem hittem volna, hogy ebből jól kijönnek, de mégis ez történt. Annyira Rebeccára meg Alecre terelték a gyanút, hogy sokáig el sem tudtam képzelni más gyilkost. Teresa halálával még ködösebb lett minden, Tylert megtenni gyilkosnak zseniális húzás. Az indítéka viszont nagyon homályos nekem, hiszen utálja az apját, ezért aligha miatta ölt mg két embert. De akkor miért? Erre a kérdésre választ kaphatunk, ha folytatódik a sorozat, különben az egész homályba merül.

Tyler és Emma kapcsolata érdekes gondolat, főleg annak fényében, amit megtudtunk a srácról. Nagyon érdekelne a lány reakciója, amikor rájön az igazságra. Alapvetően én mindig az Ethan-Emma szálnak drukkoltam, de nem volt ellenemre ez a kapcsolat sem. Főleg mivel Ethant megpróbálták újra Suttonnel összehozni, de hamar bebizonyosodott, hogy már nem működik köztük a dolog. Suttn karaktere sokat lágyult az évadban, már nem az az önző dög, aki volt. Ez egyfelől jó, mert aranyosak voltak Emmával a béküléskor, másrészt viszont kéne egy szemét dög a sorozatba, és nem Rebecára gondolok.

Arra nem kaptunk választ, hogy Rebeca miért akarta annyira egyesíteni az általa elképzelt családot. Jordanről végül kiderült, hogy csak a nevelt fia, de szépen zsarolta a fiút, akit a fináléban letartóztattak gyilkosság vádjával. Ted és Kristin civakodása teljesen hidegen hagyott ahogy Laurel is. Nem kapott külön szálat, csak statisztált a többieknek.
Az évad végére már mindenki értesült a cseréről, Kristint kivéve. A fináléban Ted el akarta ugyan mondani neki, de éppen akkor zuhant az asztalukra a tetőről Alec. A következő évad rejtélye lehetne, hogy mi történt a tetőn és hogyan reagálnak a szereplők a balesetre és Alec esetleges halálára.

Értékelés: 7/10
Összességében jó évadot tudhat maga mögött a Thy Lying Game, ami ugyan döcögősen indult, de  közepénél összekapta magát vagy az írók magukat és izgalmas lezárást, évadzárót láthattunk. Csak magamat ismétlem, de tényleg sajnálnám, ha úgy járnék vele, mint tavaly a Ringerrel és az izgalmas évadzáró után hoppon maradok.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is elkezdtem nézni és nekem nagyon tetszik de nekem lenne egy kérdésem hogy: 2. évadnak csak 10 része van???ugye??
    xo xo

    VálaszTörlés
  2. mikor lesznek új részek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem lesznek új részek, mert a csatorna elkaszált a sorozatot.

      Törlés