2011. március 15., kedd

House 7x16

'And, yes, I'm as serious
as a heart attack.
'


Három szóval jellemezném ezt a részt: depresszió, vicodin, prostik. És mit jelent ez? Na mit? Hát, hogy vissza kaptuk a régi Houset! Őszintén, nem gondoltam, hogy ennyire hiányzik, de tény és való, hogy kellett már egy nem boldogságban úszó House. És ez a rész csodálatos volt. Magukra találtak az írók, szóval DS és GY-től elnézést kérek, ha a múltheti rész után pár csúnyább szó közé foglaltam őket. Ezért a részét meg respect.
A hetibeteg egy bika idomár (van ilyen?). Nem szaporítanám körülötte a szót, rövid volt, meggyógyították. Mastersnek végre adtak teret egy kis flörtölésre-bár szegénykét mindjárt kiírtják a sorozatból-, ami inkább kevesebb, mint több sikerrel történt.
House kivett magának egy hotelszobát, ahol naponta 3-4 prosti meglátogatta. Egyikkel meg is viccelte Carnellt, a szobaszervízest azzal, hogy belelőtt a csajba egy nyílt. Persze gondoltam, hogy csak kamu, de azért lesokkoltam egy percre. A ribiken kívül House legjobb(ja és egyetlen) barátja is meglátogatta párszor, hogy összeszedje romjaiból. Még Cuddyhoz is ellátogatott, de egyik helyen se járt túl sok sikerrel. Apropó, Cuddy! Imádtam a karakterét, de azt hiszem ebben a részben sikerült megutáltatnia magát velem. Szerencsére Wilson rávilágított a hölgyeménynél azokra a kérdésekre, amelyekre a rajongók is kíváncsiak voltak, de nem tudott érthető magyarázatot adni egyikre sem. Ezek után, meg amiket mondott, azok után House jobbat érdemel.
Ja igen, és a legdurvább! Sosem figyeltem még úgy nagyon föl a zenékre, amiket hallottam, nem igazán nyerték el a tetszésem. Ez itt és most ebben az epizódban teljesen megváltozott. Nem is egy, hanem KETTŐ szám úgy megtetszett, hogy egész délután azokat hallgattam.
És hogy az utolsó jelenetről is ejtsek pár szót, annyi biztos, hogy zseniális. Gondoltam, hogy nem fog meghalni, de hogy a medencébe ugrik. Zseniális. Csak ennyit tudok mondani.
Nem szaporítom tovább a szót, David Shore és Greg Yaitnes nagyon kitett magáért, az előző rész el van felejtve, ez meg egy 9/10-et simán kap;)

1 megjegyzés: