2011. március 8., kedd

house 7x15

SPOILER! Én komolyan nem értem ezt a David Shore-t. Na de először a részről beszélek, aztán jön a vége.. Annyira vártam már, hogy végre legyen valami hasonló, hogy most Cuddy a betege House-nak, s mikor kiderült, hogy tényleg lesz ilyen rossz, nagyon megörültem. Ahhoz képest, hogy egész héten csak ezt vártam, amint hazaértem már töltöttem is le; nem egy istenien jó rész. Először is a hetibeteg szál szörnyű volt, alig foglalkoztak vele. Aztán ezek az álmok meg nagyon rövidek voltak, és mindnek kb. ugyanaz volt a jelentősége. Persze a fekete-fehérből jött rá Cuddy igazán, House mit is csinált, amikor eltűnt. Egyetlen jelenet volt, amit imádtam ebben a részben, az pedig az éneklős. Hogy Hugh-nak elképesztő hangja van, azt eddig is tudtuk, de azt, hogy Lisának ilyen elképesztően csodás, azt nem. Én legalábbis nem.Na és akkor ejtek pár szót a szívfacsaró last scene(utolsó jelenet)ről én, mint nagy Huddy-fan. Egy szinten valahogy megértem Cuddyt, hogy nem maradhatott a végtelenségig House-szal, azt is megértem, hogy egy megbízhatatlan, kétszínű ember, aki csak magával törődik. Eddig oké. De ezt már eddig is tudta Lisa, mégis összejött vele. És ezt már akkor is furcsáltam, akármennyire is örültem a ténynek. A kérdést már akkor is föltettem magamban : 'Hogy lehet, hogy egy ilyen gyönyörű, tudatos, magabiztos nő eldobja a jóképű, törődő, mintaférjet egy emberre, aki pont ezeknek az ellentéte csak azért, mert elvesztett egy beteget. Ennek mégis mi értelme van? Ha már annyira össze akarták őket hozni, akkor vagy egy normálisabb szituációban és több ideig tartó kapcsolatban tegyék őket szerelmesekké, vagy sehogy. Az utóbbi pár rész se volt már valami jó, de ez egy óriási csalódás kedves Shore! Az a dolog, hogy az évadzáró egy házasság lesz, szerintem kamu. Bár én sosem gondoltam, hogy 1 évadnyi járás után máris örkre összeboronálnák, és csinálnának belőlük Mr.&Mrs.House-t, de ha ők nem házasodnak, akkor senki. A kérdés már csak az, miért tér vissza Cuddy anyja??
Na utolsó soraim írom, sajnos már a klaviatúra is elkopott:) Nem gondoltam volna, hogy valaha ezt fogom mondani, de ez egy erős 4/10-es rész volt. Dávidnak meg üzenem, hogy kapja össze magát, mert az lesz a vége, hogy elfogynak a House rajongók!

0 komment:

Megjegyzés küldése